To nieprawdopodobne jak wiele osób interesuje się Polskim Himalaizmem Zimowym. Na całym świecie informacje na temat PHZ są komentowane, dyskutowane i przekazywane dalej. Poniżej kilka niezwykłych faktów na temat zasięgu medialnego naszych działań.
Zasięg

303 mln odbiorów w czasie wyprawy na K2 w 2018
Sami byliśmy zaskoczeni aż tak wielkim zainteresowaniem. Nasze działania śledzili ludzie na całym świecie, wspierali, komentowali, udostępniali. To prawie tyle, ile mieszkańców mają całe Stany Zjednoczone!

Informacje o naszej zimowej wyprawie na K2 były publikowane na wszystkich kontynentach oprócz Antarktydy
Można powiedzieć, że cały świat śledził nasze działania. Najwięcej odbiorców było w Europie i Ameryce Pólnocnej.

Ekwiwalent reklamowy wygenerowany przez zimową wyprawę na K2 to ponad 91.000.000 PLN!
...i wciąż rośnie!

Wyprawę śledziły BBC World, CNN, National Geographic, New York Times, Reuters, South China Morning Post, AFP, The Times...
...i wiele innych. To świadczy o randze wydarzeń i ogromnym zainteresowaniu ludzi na całym świecie.
Chcesz wiedzieć więcej?
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat ekwiwalentów reklamowych, zasięgu naszych działań lub nawiązać współpracę skontaktuj się z managerem programu.
Zdobywanie szczytów jest ważne, ale najważniejszy jest człowiek.
Ludzie, którzy tworzą PHZ zdobyli wiele nagród nie tylko za osiągnięcia we wspinaniu, ale również za wspaniałą ludzką postawę, empatię i chęć niesienia pomocy.